Scoutsdorp

Het is weer zover, de Scouts en de Gidsen stellen u dit jaar hun 9de editie van hun Scoutsdorp voor in hartje Tervuren! Het grasveld naast het gemeentehuis wordt er weer omgetoverd tot een dorp dat scouting hoog in het vaandel draagt.
Bent u benieuwd hoe we ons dorp dit jaar gaan opstellen?
Wilt u uw zoon of dochter inschrijven in onze scouts?
Geniet je graag van een stevige maaltijd en een verfrissend drankje in een dorp waar er een gezellige sfeer heerst?
Mis ons scoutsdorp dan zeker niet! Hou onze instagram en evenement goed in de gaten!!
Volg het event op onze facebook pagina of volg onze Instagram voor de meest recente updates!!

VRIJDAG 1 SEPTEMBER

17.00 u. Afterwork
- Lekker ontspannen na een drukke week, kom dan naar de Afterwork op Scoutsdorp Tervuren! Geniet van frisse colas, fantas en hier en daar misschien een pintje. Misschien komt er zelfs een happy hour!!

22.00 u. Scouts Tervuren x Transition
- Warm jullie dansbenen al maar op voor de allereerste editie van Scoutsdorp X Transition! De frisse pintjes worden getapt tijdens de heerlijke DJ-sets, voorzien van een goeie disco, house en techno mix. Het feestje begintje onder de heerlijke avondzon om 22 uur. De laatste schijf wordt gedraaid om 3 uur.

ZATERDAG 2 SEPTEMBER

14.00 u. Opening Scoutsdorp
- Openingsshow met voorstelling jaarthema en bekendmaking leidingsploegen.
- Alle informatie voor nieuwe leden en verkoop van tweedehandsuniformen bij onze inschrijvingsstand.
- Diverse activiteiten: henna- en schminkstand, workshop scoutstechnieken, fotostand aan de HUDO, pizza's bakken in de zelfgemaakte scoutsoven, doorlopende spelletjes, ... en nog zoveel meer!
- Drank- en eetstand: geniet van een fris drankje of van de overheerlijke JINburger.

21.00 u. Kampvuur en Scout Social
- Gezellig Kampvuur.
- De afsluiter van het Scoutsdorp, Scout Social. Een gezellige avond met dansbare muziek, een knetterend vuur, verfrissende drank en een unieke sfeer. Een op en top Scouteske avond dus!

ZONDAG 3 SEPTEMBER

9.00-16.00 Sfeerpunt Gordel
- Kom even tot rust tijdens de lange fietstocht of napraat nog van de geweldige zomer/ scoutsdorp. Allemaal welkom op onze laatste dag Scoutsdorp 2023!

groepsleiding@scoutstervuren.be | facebook | twitter

Hertenbergstraat 1 Tervuren